Телефон: 8-800-350-22-65
WhatsApp: 8-800-350-22-65
Telegram: sibac
Прием заявок круглосуточно
График работы офиса: с 9.00 до 18.00 Нск (5.00 - 14.00 Мск)

Статья опубликована в рамках: Научного журнала «Студенческий» № 3(299)

Рубрика журнала: Педагогика

Скачать книгу(-и): скачать журнал часть 1, скачать журнал часть 2, скачать журнал часть 3, скачать журнал часть 4, скачать журнал часть 5, скачать журнал часть 6

Библиографическое описание:
Ізбасты М.Ж., Турлубаев А.А. MINECRAFT-ТА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ: ТЕКШЕ КӨЛЕМІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ // Студенческий: электрон. научн. журн. 2025. № 3(299). URL: https://sibac.info/journal/student/299/359369 (дата обращения: 10.02.2025).

MINECRAFT-ТА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ: ТЕКШЕ КӨЛЕМІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ

Ізбасты Махамбет Жұматайұлы

магистрант, «Математика» және «Физика» білім беру бағдарламасы, Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті,

Қазақстан Республикасы, Павлодар қ.

Турлубаев Асхат Айтуганович

магистрант, «Математика» және «Физика» білім беру бағдарламасы, Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті,

Қазақстан Республикасы, Павлодар қ.

Алпысов Ақан Қанапияұлы

научный руководитель,

ғылыми жетекші, пед. ғыл. кандидаты, доц. Ә.Марғұлан атындағы, Павлодар педагогикалық университеті,

Қазақстан Республикасы, Павлодар қ.

LEARNING MATHEMATICS IN MINECRAFT: A STUDY OF THE EFFECTIVENESS OF THE CUBIC VOLUME TEACHING METHODOLOGY

 

Makhambet Izbasty

master’s student, "Mathematics" and "Physics" educational program, Pavlodar Pedagogical University named after A. Margulan,

Republic of Kazakhstan, Pavlodar

Askhat Turlubaev

master’s student, "Mathematics" and "Physics" educational program, Pavlodar Pedagogical University named after A. Margulan,

Republic of Kazakhstan, Pavlodar

Akan Alpysov

ph.D., associate professor of Pavlodar Pedagogical, University named after A.Margulan

Republic of Kazakhstan, Pavlodar

 

АННОТАЦИЯ

Қазіргі білім беруде ғылыми қоғамдастықтың алдында цифрлық дәуірдің талаптарына сәйкес оқыту әдістерін түрлендірудің шұғыл міндеті тұр. Дәл осы тұрғыда негізгі мәселе өзекті болып көрінеді – текше көлемін түсінуге терең назар аудара отырып, Minecraft виртуалды ортасында Математиканы оқыту әдістемесінің тиімділігі. Бұл сынақ, өйткені қолданыстағы білім беру стратегиялары цифрлық технологияларға қатысатын студенттердің қажеттіліктеріне бейімделуді талап етеді.

Бұл мәселені шешу үшін Minecraft-тағы эксперименттердің нәтижелерін талдауды, студенттердің үлгерімін жан-жақты салыстыруды және олардың мотивациясы мен математикаға деген қызығушылығын өлшеу үшін сауалнаманы қолдануды қамтитын аралас әдістемелік тәсіл қолданылады. Әдістеменің маңызды бөлігі виртуалды ортадағы визуализация мен интерактивтілікті бағалау және олардың математикалық ұғымдарды игеруге әсері болып табылады.

ABSTRACT

In modern education, the scientific community faces the urgent task of transforming teaching methods in accordance with the requirements of the digital age. It is in this context that the key issue seems relevant – the effectiveness of the mathematics teaching methodology in the virtual environment of Minecraft with a deep emphasis on understanding the volume of the cube. This is a test because existing educational strategies require adaptation to the needs of students involved in digital technologies.

To solve this problem, a mixed methodological approach is used, which includes analyzing the results of experiments in Minecraft, a comprehensive comparison of student performance and the use of a questionnaire to measure their motivation and interest in mathematics. An important part of the methodology is the assessment of visualization and interactivity in a virtual environment and their impact on the assimilation of mathematical concepts.

 

Кілт сөздер: minecraft; математиканы оқыту; виртуалды орта; оқыту әдістемесі; ойын контексті.

Keywords: minecraft; teaching mathematics; virtual environment; teaching methods; context of the game.

 

XXI ғасырда білім беру жүйесі жаңа технологиялар мен әдістемелерді пайдалану арқылы қарқынды дамып келеді. Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы оқыту әдістерін жетілдіруге және оқушылардың қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Осындай инновациялық құралдардың бірі – компьютерлік ойындар. Minecraft – әлем бойынша танымал ойын платформасы, оның ерекшелігі үшөлшемді текше құрылымдарға негізделген.

Бұл мақалада Minecraft платформасын математика сабағында текше көлемін оқыту үшін қолдану әдістемесі, оның тиімділігі және оқушылардың білім сапасына әсері қарастырылады. Бұл әдістің негізгі мақсаты – оқушылардың математикалық түсініктерін жақсарту, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ойын арқылы білім алу қызығушылығын арттыру.[1]

Minecraft-тағы математиканың әлеуеті

Minecraft – бұл ашық әлемді зерттеуге, құруға және ойын ішінде әртүрлі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін танымал ойын. Ойын негізінен текшелерден тұратын құрылымдар құруға бағытталған. Осы ерекшелігі математиканы, әсіресе геометрияны оқытуда өте пайдалы құрал болып табылады. Minecraft-та келесі математикалық мүмкіндіктерді жүзеге асыруға болады:

- Көлем ұғымын дамыту: Ойын текше мен көпқырлы фигуралардың көлемін есептеуді үйретуге ыңғайлы.

- Үшөлшемді визуализация: Оқушылар текше құрылымдарын құру арқылы үшөлшемді кеңістіктегі объектілерді елестетуді үйренеді.

- Математикалық заңдылықтарды зерттеу: Minecraft тек есеп шығаруға ғана емес, заңдылықтар мен пропорцияларды түсінуге де көмектеседі.

Minecraft-та текше көлемін есептеу оқушылар үшін оңай әрі қызықты. Ойынның интуитивті интерфейсі мен шығармашылық еркіндігі оқушыларды сабаққа белсенді қатысуға ынталандырады.

Текше көлемін үйрету әдістемесі

Minecraft-та текше көлемін оқыту әдістемесі бірнеше кезеңнен тұрады. Әр кезеңнің мақсаты – оқушылардың теориялық білімдерін практикада бекіту және ойын арқылы оқу үрдісін қызықты ету.

1. Кіріспе кезеңі

Сабақтың басында мұғалім оқушыларға текше көлемінің анықтамасын түсіндіреді. Текшенің көлемі формула арқылы есептеледі:

                                                                                    (1)

Мұндағы (a) – текшенің қырының ұзындығы. Мұғалім бұл формуланың мағынасын қарапайым тілмен түсіндіріп, мысалдар келтіреді.

Оқушылардың түсінігін тексеру үшін бірнеше қарапайым сұрақ қойылады:

- Егер текшенің қыры 3 текше болса, оның көлемі қанша?

- Қыры 5 текше болатын кубтың көлемін қалай есептеуге болады?

Бұл сұрақтардан кейін Minecraft әлемі таныстырылады. Мұғалім ойынның негізгі принциптерін көрсетіп, текше құрылымдарын қалай жасау керектігін түсіндіреді.

 2. Практикалық жұмыс

Практикалық кезеңде оқушылар Minecraft әлемінде текше көлемін есептеуге арналған тапсырмаларды орындайды:

1. Жеке тапсырма: Әр оқушыға қыры әртүрлі болатын текшелерді жасау тапсырмасы беріледі (мысалы, қыры 3, 4, 5 текше). Олар әр текшенің көлемін есептеп, нәтижесін мұғалімге көрсетеді.

2. Күрделі фигуралар: Оқушылар текшелерді біріктіріп, күрделі құрылымдар жасайды. Мысалы, екі текше біріктірілген құрылымның жалпы көлемін анықтайды. [2]

 3. Шығармашылық тапсырма

Бұл кезеңде оқушыларға еркін шығармашылық жұмыс беріледі. Олар Minecraft-та белгілі бір шарттарға сай (мысалы, көлемі 125 текше) үлкен құрылымдарды жобалап, салады. Бұл тапсырма тек математикалық есептеулерді ғана емес, сонымен қатар шығармашылық қабілеттерді дамытады.

 4. Қорытынды және талдау

Сабақ соңында оқушылар өз жұмыстарын таныстырады. Әр топ немесе жеке оқушы өздерінің салған құрылымдарын көрсетіп, есептеулерінің дұрыстығын дәлелдейді. Мұғалім барлық жұмыстарды талдап, нәтижелерге баға береді. [3]

Minecraft әдістемесінің тиімділігін зерттеу

Minecraft арқылы текше көлемін үйрету бірнеше артықшылықтар береді:

- Көрнекілік: Minecraft-тағы үшөлшемді құрылымдар көлемді көрнекі түрде елестетуге мүмкіндік береді.

- Қызығушылықты арттыру: Ойын элементтері оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырады.

- Практикалық тәжірибе: Оқушылар тек теорияны ғана емес, оны қолдану тәсілдерін де меңгереді.

- Командалық жұмыс: Minecraft топтық жобаларды орындауға мүмкіндік беретіндіктен, оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытады.

Зерттеу барысында Minecraft әдістемесі мен дәстүрлі оқыту әдісінің тиімділігі салыстырылды. Бір топ оқушылар Minecraft-ты пайдаланып текше көлемін оқыса, екінші топ дәстүрлі әдіспен оқыды. Эксперимент нәтижелері көрсеткендей, Minecraft қолданған оқушылардың есепті дұрыс шығаруы 20%-ға жоғары болды, ал сабақтан алған қанағаттану деңгейі де айтарлықтай жоғары болған.

Қорытынды

Minecraft-ты математика сабағында қолдану – заманауи оқыту технологияларының жарқын мысалы. Бұл әдіс тек математикалық білім беруді ғана емес, сондай-ақ оқушылардың шығармашылық және логикалық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді.

Minecraft-та текше көлемін оқыту әдістемесі оқушылардың қызығушылығын арттырып, білім сапасын жақсартудың тиімді құралы ретінде өзін дәлелдеді. Мұндай инновациялық тәсілдерді білім беру жүйесіне кеңінен енгізу болашақта оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыруға және оқу нәтижелерін жақсартуға ықпал етеді.

 

Әдебиеттер тізімі:

  1. Al-Washmi R. et al. Design of a math learning game using a Minecraft mod //European conference on games based learning. – Academic Conferences International Limited, 2014. – Т. 1. – С. 10.
  2. Bos B. et al. Learning mathematics through Minecraft //Teaching Children Mathematics. – 2014. – Т. 21. – №. 1. – С. 56-59.
  3. Nebel S., Schneider S., Rey G. D. Mining learning and crafting scientific experiments: a literature review on the use of minecraft in education and research //Journal of Educational Technology & Society. – 2016. – Т. 19. – №. 2. – С. 355-366.

Оставить комментарий